دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 216
بازدید کل : 183546
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
شب آرزوها...

سلام دوستای خوبم.شاید این کوتاهترین آپ من باشه...شکلَکایـــ رمینــــــــآ

همونطور که خیلیاتون میدونین امشب شب آرزوهاس.Nightامشب فرشته ها به زمین میان تا دعاها و آرزوهای مارو ببرن پیش خدای مهربون.مخصوصا دعای اونیکه شاید گناهش بیشتره.

ازتون میخوام که توی دعاهاتون منو دوستام رو فراموش نکنین.رز جونم برات مسیج دادم اما انگار نرسید. دعا کن به آرزوهامون برسیم.منم واسه همتون دعا میکنم.

خدا جونم دعاهای خانوادم،پرستو،پروا،الهه،مهیار،ماهان،رز،بخصوص هستیم که امروز وقتی باهاش حرف زدم خیلی ناراحت بود،دوستای وبلاگیم و تمام کسایی که خودت بهتر میدونی رو به آرزوهایی که به صلاحشونه برسون.خداجون این وسط اگرم فرصتی شد به این بنده حقیرت نظری بنداز.

از خدا میخوام که تمام شما دوستای گلم تو زندگی و الان که فصل امتحاناتتونه  موفق و سربلند کنه.

ماه رجب ماهیه که تمام روزاش میشه دعا کرد.پس فراموشم نکنین.




پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, توسط sogand